قیمت خرید فروش لوله اتصالات شیرالات

قیمت بروز لوله اتصالات شیرالات را از ما بخواهید

قیمت خرید فروش لوله اتصالات شیرالات

قیمت بروز لوله اتصالات شیرالات را از ما بخواهید

لوله پلی اتیلن ابرسانی

جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۹ ب.ظ

 

یکی از اولین تصمیماتی که در طراحی سیستم شبکه آب آشامیدنی یا گاز طبیعی گرفته می شود، انتخاب ماده است. لوله پلی اتیلن با چگالی بالا راه حلی ایمن و کم هزینه را در طیف وسیعی از کاربردها ارائه می دهد.

پلی اتیلن با چگالی بالا یک ترموپلاستیک انعطاف پذیر، بادوام و بی اثر است که از اتیلن پلیمریزه ساخته شده است. مواد برای اولین بار در اوایل دهه 1950 در آلمان دیده شد و از آن زمان به تدریج در صنعت خط لوله استفاده شده است. خواص فیزیکی مواد لوله به طور مداوم با افزایش مقاومت در برابر انتشار آهسته و سریع ترک، افزایش مقاومت فشار هیدرواستاتیک و عملکرد در دمای بالا بهبود یافته است که همه ناشی از پیشرفت در فرآیند پلیمریزاسیون است. این پیشرفت‌ها منجر به طیف گسترده‌تری از کاربردها برای لوله ، از جمله شبکه‌سازی گاز، تامین آب، دوغاب‌های معدنی، آبیاری، فاضلاب و کاربردهای صنعتی عمومی شده است.

لوله می تواند در زوایایی خم شود و منحنی شود که از مشخصات سازنده فراتر می رود و باعث شکسته شدن انواع سفت تر مواد لوله می شود. این هم در ساخت و سازهای جدید و هم در گذرگاه های در معرض دید مفید است.

در تئوری، عملاً هیچ اتصالی در شبکه لوله‌کشی وجود ندارد. بخش های تغییر جهت با استفاده از فیوژن لب به لب یا الکتروفیوژن به لوله ذوب می شوند. پس از تکمیل فرآیند همجوشی، سیستم یکپارچه است.

در بیشتر کاربردها بادوام تر و قابل گذشت تر است. به عنوان مثال، یک خراش به عمق 10٪ ضخامت دیواره، درجه فشار لوله را کاهش نمی دهد. علاوه بر این، سیستم‌های لوله‌کشی مقاومت بیشتری در برابر نوسانات دارند، که به معنای تعمیرات کمتر ناشی از نوسانات فشار است. اگر یک سیستم لوله‌کشی نیاز به تعمیر دارد، کوپلینگ‌های الکتروفیوژن ساده‌ترین راه برای تسهیل تعمیرات هستند. دوران بلوک های رانش و مهارهای مفصلی گذشته است، زیرا همه چیز با هم ترکیب شده است.

 

https://telegra.ph/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86-%D9%88-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%DB%8C-%D9%88%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-11-19

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۹/۱۹
  • ۱۰۳ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی