قیمت خرید فروش لوله اتصالات شیرالات

قیمت بروز لوله اتصالات شیرالات را از ما بخواهید

قیمت خرید فروش لوله اتصالات شیرالات

قیمت بروز لوله اتصالات شیرالات را از ما بخواهید

لوله گالوانیزه چگونه ساخته می شود

سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۵ ب.ظ

چه چیزی باعث می شود لوله گالوانیزه شود
هنگامی که یک پوشش محافظ روی روی فولاد یا آهن اعمال می شود، یک لوله گالوانیزه می شود. فرآیند گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ زدگی است. همچنین، این فرآیند باعث می‌شود لوله‌های گالوانیزه برای لوله‌کشی و سایر مناطقی که از آب استفاده می‌شود، ایده‌آل باشند.
فرآیند گالوانیزه به دو صورت محافظت می کند:
فولاد در معرض پوشش با پوشش روی محافظت می شود زیرا حتی اگر پوشش خراشیده شود، روی باقی مانده همچنان از آن محافظت می کند. روش دوم محافظت این است که روکش روی مقاوم در برابر خوردگی در برابر مواد خورنده که به فلز ظریف تر می رسد محافظت می کند.
تاریخچه لوله کشی گالوانیزه چیست؟
گالوانیزه برای مدت طولانی با پوشش های روی همراه بوده است تا فلزات دیگر را حذف کند. رنگ گالوانیکی توسط استانیسلاس سورل در پاریس، فرانسه در سال 1837 به ثبت رسید. اولین نمونه شناخته شده آهن گالوانیزه در زره قرن هفدهم هند یافت می شود. لوله های گالوانیزه جایگزین چدن و ​​سرب در لوله کشی آب سرد در اوایل قرن بیستم شدند.
لوله گالوانیزه بسته به ضخامت روی در گالوانیزه اولیه و اینکه آیا گالوانیزه در داخل و خارج بوده یا نه، می تواند تا 70 سال عمر کند. همچنین لوله های مسی و پلاستیکی از زمان جنگ جهانی دوم جایگزین لوله های گالوانیزه برای آب آشامیدنی داخلی شده اند. لوله های گالوانیزه هنوز در کاربردهای بیرونی استفاده می شوند. آنها برای پروژه های ساختمانی بزرگتر بهترین هستند. امروزه لوله های گالوانیزه را می توان در لوله کشی فاضلاب و آبیاری مزارع یافت.

https://galvanizedpipe.blogspot.com/2021/10/blog-post.html
 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۹/۰۹
  • ۱۰۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی