قیمت خرید فروش لوله اتصالات شیرالات

قیمت بروز لوله اتصالات شیرالات را از ما بخواهید

قیمت خرید فروش لوله اتصالات شیرالات

قیمت بروز لوله اتصالات شیرالات را از ما بخواهید

تعریف لوله استیل

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ق.ظ

لوله استیل ضد زنگ متنوع ترین ماده در جهان است که اکنون در صنایع مختلف به جزء ضروری تبدیل شده است. از آلیاژ فولاد و نسبت معینی از کروم تشکیل شده است. این افزودن کروم در برابر خوردگی مواد مقاومت نشان می دهد. این ویژگی باعث محبوبیت و نام فولاد ضد زنگ در بازار شده است. از آنجایی که فولاد ضد زنگ از نظر نگهداری کم ، مقاوم در برابر اکسید کننده است و بر سایر فلزاتی که با آنها تماس پیدا می کند تأثیر نمی گذارد ، از آن به طور گسترده ای در طیف وسیعی از کاربردها ، به ویژه در تولید لوله و لوله استفاده می شود. لوله استیل ضد زنگ را می توان بر اساس استفاده نهایی از لوله به دسته های مختلف تقسیم کرد.

لوله استیل ضد زنگ را می توان بر اساس عملکرد ، نوع و درجه تشخیص داد. فولاد ضد زنگ Type304 یک انتخاب محبوب برای لوله ها و لوله ها است زیرا بسیار شیمیایی و مقاوم در برابر خوردگی است. اما ، این نوع لوله استیل ضد زنگ با کاربردهای خاصی که دما بین 800-640 درجه فارنهایت کاهش می یابد ، سازگار نیست ، زیرا مستعد بارش کاربید است. این مشکل در فولاد ضد زنگ نوع 304l به دلیل محدودیت کربن کمتر قابل اجتناب است. به همین دلیل است که می تواند در معرض دمای بالاتر و برنامه های کاربردی قرار گیرد.

لوله استیل ضد زنگ برای مقاومت در برابر خوردگی عمومی در این سایت اطلاعات کامل در مورد لوله استیل شرح داده شده است

این دسته از فولاد برای کاربردهایی که مقاومت در برابر خوردگی را بر سایر صفات ترجیح می دهند ، ایده آل است. آن دسته از فولادهایی که با کروم ساخته می شوند برای بازپخت یا عملیات حرارتی تولید می شوند.

لوله فشار کمتر فولادی را رنگ آمیزی کنید

لوله استیل ضد زنگ عموماً از ترکیب کروم و نیکل یا کروم جامد ساخته می شوند. انواع مختلف Stainless steel pipe ضد زنگ عبارتند از: لوله جوشکاری الکتریکی جوش داده شده برای کاربردهای فشار قوی ، لوله بدون درز و جوش داده شده ، لوله جوش داده شده با قطر بزرگ برای کاربردهای درجه حرارت بالا و لوله استیل ضد زنگ فریتیک.

در جایی که لوله ها یا لوله استیل ضد زنگ با مواد غذایی و سایر محصولات حساس تماس پیدا کنند ، بهداشت در اولویت قرار می گیرد. این نوع لوله استیل ضد زنگ دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی است. لوله های بهداشتی از جنس استنلس استیل به راحتی تمیز می شوند و کدر نمی شوند.

 

منبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۷/۲۷
  • ۱۴۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی